środa, 21 listopada 2012

Ritter SPORT Weisse Cocos, biała z kokoskiem



Mam słabość do tych kwadratowych tabliczek w kolorowych opakowaniach. Przede wszystkim dlatego, że są kwadratowe i kolorowe. Lubie tez ideę serii letnich i zimowych, chociaż standardowe smaki często okazują się lepsze.
Ritter Sport z edycji na lato 2012. Złapałam ją szukając kokosowego ideału. Zapach jest dosyć mdlący, ale pachnie białą czekoladą z kokosem więc wszystko się zgadza. Nie jest jakiś specjalnie przyjemny. Na zapachu raczej się zawiodłam.





Biała czeko sama w sobie jest dobra, ma dobrą konsystencję. Fajnie się gryzie, tzn jest dosyć miękka i nic nie strzela, nie kruszy się. Wiórki kokosowe miękko chrobączą, ale nie przeszkadzają. Chrupek ryżowych, które są w składzie nawet nie zauważyłam.
Całość jest oczywiście bardzo słodka, może trochę za bardzo. Może spodziewałam się, że bardziej będzie czuć kokos. Jego smak nie jest nachalny.
Nie mam poczucia, że zjadłam coś pysznego. Raczej mnie mdli ale nie myślcie, że wtranżoliłam całą. Pewnie podziękuje tej tabliczce w przyszłości, chociaż nie uważam żeby była zła. Po prostu, bez rewelacji.

Czy polecam: nie odradzam, ale też nie jest to coś, co koniecznie trzeba spróbować
Czy kupię ponownie: raczej poszukam czegoś innego z dodakiem kokosa

Moja ocena: 6,5/10, nie moglam zdecydować czy 6, czy 7




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz